Mansfield-Området Stier – East Side

La oss HikeVT! Disse tilgjengelige, lette, middels og vanskelige stier alle starter fra Barnes Camp Visitor Center parkeringsplasser på østsiden av Fjellet Mansfield. Dette området har mye av tur-og skiløyper ved siden av hverandre, så vi oppfordrer deg til å ta med et papir kart på turen.,

1. Barnes Leir for å Smugglers’ Notch Rasteplass – LETT
  2. Haselton Trail – MODERAT
  3. Montering Mansfield via Lenge Trail South > Haselton Stien Loop – VANSKELIG
  4. Smugglers’ Notch Boardwalk– LETT, TILGJENGELIG

Barnes Leir for å Smugglers’ Notch Rasteplass – LETT

» 1.6 mi tur, ca. 60 ft høydestigning

Denne nydelig spasertur begynner på Barnes Leir med Smugglers’ Notch Strandpromenaden, som tilbyr utsikt over Hakket samt utmerkede dyreliv å se muligheter., Når du kommer til enden av strandpromenaden, som fortsetter på skitt gangsti og følg de hvite-brente Lange Stien til du kommer til et signert kryss. Sving til høyre og følg den blå-brente trail dypere inn i Hakket. Du vil passere gjennom et gammelt grustak, deretter ned til Vest-Grenen av den Lille Elven. Når du nærmer deg elven, vil du se piknik plass til venstre og ned en kort anspore trail. Nyt en matpakke til lunsj på picnic bord, så tilbake samme vei.

Haselton Trail – MODERAT

» 4.2 og 5.2 mi tur, ca., 2 000 eller seg om 2 249 villaer ft høydestigning

Haselton Stien begynner nær bunnen av Switchback skiløype like forbi Stowe Resort er Midt Base Lodge. Stien snor seg opp langs bekker og på tvers av skiløyper. Den endelige 0.3 mi overlapper med den klassiske Nosedive skiløype for en bratt presse til Automatisk bomstasjon. Når du kommer til veien, ta til venstre og gå opp til stolheisen plattform eller restaurant dekk for en fantastisk utsikt å nå hele veien til New Hampshire Hvite Fjellene. For en litt lengre tur, ta til høyre og gå opp den siste 0.,5 mi av Automatisk bomstasjon til Mansfield ridgeline for enda mer utsikt.

Mount Mansfield via den Lange Løypa > Haselton Loop – VANSKELIG

» 6.1 mi tur, ca. 2,793 ft høydestigning

Dette utfordrende loop er en Vermont klassisk, tar du til det høyeste punktet i staten!
MERK: du Må ikke forsøke denne ruten hvis det er fare for tordenvær, som ruten er over treeline for 1.6 mi og gir liten beskyttelse mot vind, regn og lyn.,
Fra Barnes Camp, drar ut på den Lange Stien Sør, som starter ved krysset Smugglers’ Notch Boardwalk. Når du kommer til et signert kryss, fortsette på LT, som vil ta deg over 108 og begynner å klatre Mansfield. 1.7 mi etter veien krysset, vil du se en tur til Taft Lodge på venstre side, som tilbyr en flott utsikt for en lunsj pause. Fortsett på den Lange Stien opp til Eagle Pass, der vil du se et stort tre tegn annonsere at du kommer inn i den skjøre Alpine Sonen., Over dette punktet, må du passe på å gå bare på rock, som plantene er lett permanent skadet ved foten trafikk. Ta til venstre ved Eagle Pass og begynne robust 0.3 mi opp til Haken.
VENNLIGST MERK: på Den nordre side av Haken er ekstremt bratt, som krever bruk av hendene mens fotturer. Det kan ikke være egnet for personer med en intens frykt for høyder, og kan ikke være farbar av alle hunder. Oppstigningen vil være betydelig vanskeligere i regn eller tåke.
Når du har nådd Haken, fortsette på LT sør som det går gjennom 1.3 mi av Mansfield ridgeline., Den åpne ryggen tilbyr kontinuerlig vidstrakt utsikt over Vermont, New York, New Hampshire, usa og Canada.
Når du kommer til Mansfield Visitor Center på Auto Toll Road parkering, slå av LT og hodet nedover veien 0.5 mi til toppen av ski area. Ta til venstre og følg Haselton Stien som det overlapper med Nosedive skiløype for 0.3 mi, og fortsetter gjennom skogen ned til feriestedet parkeringsplasser.

Smugglers’ Notch Boardwalk – LETT/TILGJENGELIG

» 0.25 mi tur, ca., 2 m høyde få til visning plattform

Du kan utforske våtmarker, se en beaver dam, og beundre en unik utsikt over Smugglers’ Notch fra denne 660-fots tilgjengelig boardwalk på den Lange Løypa. Langs strandpromenaden er flere av informasjons-paneler med fakta om den lokale dyreliv og geologi.

Veibeskrivelse:

Fra Cambridge: Følg VT-15 E i Jeffersonville, og ta til høyre på VT-108 S. Passere gjennom Smugglers’ Notch. Barnes Leiren er på avslutt Hakket akkurat som Stowe Mountain Resort (skianlegg) kommer til syne.,

Fra Stowe: Fra krysset av VT-100 og VT-108 i sentrum av byen, hodet nord på VT-108 for 7.7 mi. Barnes Leiren vil være din neste til høyre etter å ha passert under Stowe Mountain Resort cross-gaten gondol.

Kart det

For Boardwalk eller for turen til Smugglers’ Notch piknik plass, kan du bruke Barnes Camp parkeringsplassen. For Haselton Sti eller Lang Løype>Haselton Loop, park i Stowe Resort parkeringsplassen D2., Tvers over gaten fra Barnes Camp på 108, vil du se en Stowe Resort inngangen tegn, med en turgåer parkering skiltet hengende under. Slår inn resort og ta en umiddelbar rett til parkeringsplass. Det er en signert vei gjennom trærne til crosswalk.,

Tilbake til toppen

Hvor å spise og drikke i nærheten:

Jeffersonville:

• Morse Fjellet Grille på Smugglers’ Notch Resort for lunsj eller middag
  • Skapet Deli for creamees, bakevarer, og til å gå smørbrød

Stowe:

• Alkymisten for etter-tur øl (curbside pick-up kun på 7/24/20)